Преминете към основното съдържание

Детокс по френски

Това е тайната за елегантната фигура на французойките

Френска зеленчукова супа - идеалният детокс
Френска зеленчукова супа - идеалният детокс © Istock

За храненето на французойките е характерно, че е концентрирано около зеленчуците, плодовете и непреработените храни. А сирената, вкусният хляб и десертите-шедьоври са съвсем малка част от ежедневното им меню. Златното правило, което е част от типичните френски навици, е, хранене в умерени количества и наслада от храната.

Крайъгълен камък на френската култура на хранене е неделният обяд, когато голямото семейство се събира за дълги часове на масата. Именно тук са събрани обичайните изкушения: четири стандартни блюда (предястие, основно, сирене и десерт) и разбира се чудесното вино и пресния хляб.

Френските жени обаче ще вкусят от всичко по малко. Ако се поддадат на изкушението, те се обръщат към тайната си, която знаят от майка си и от баба си. Не, това не е диета, нито лишаване от храна. Това е замяна на едно-две хранения с вълшебната френска зеленчукова супа. Така насладата от храната продължава да бъде част от ежедневието. А детоксикацията е просто балансиране на приема на калории. В продължение на няколко дни може да я консумирате всеки ден и така ще запазите линията си въпреки многобройните гурме изкушения.

Зеленчукова супа по френски

Продукти: 2 глави лук, 3 стръка праз, 2 моркова, 2 картофа, връзка магданоз, 2-3 супени лъжици зехтин, пилешки бульон.

Приготвяне: Нарежете на ситно лука, праза, морковите и картофите. Загрейте зехтина в голяма тенджера, добавете лука и запържете, докато омекне. Добавете праза и морковите и задушете леко. Добавете и картофите и оставете всички зеленчуци да се задушат заедно в продължение на няколко минути. Добавете и магданоза. Покрийте всички продукти с вода и добавете пилешкия бульон. Оставете да къкри за около 30 минути, докато зеленчуците омекнат. Ако желаете, може да пасирате готовата супа. Добавете парче черен хляб и сирене, за да бъде изкушението пълно.

Тази супа може да приготвите с каквито зеленчуци имате подръка – чушки, тиквички, карфиол, тиква или други сезонни продукти. За да направите по-лека рецептата, заменете картофите с тиквички.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser