Преминете към основното съдържание

ДИЕТА: Вкусно двудневно меню

С по-здравословно хранене и повече движение ще изглеждате винаги добре.
© iStock

Не е нужно винаги да спазвате реда на рецептите, можете да смените обяда с вечерята например. Можете да замените някое ястие, което не ви харесва, с друго от друг ден. Единственото ограничение са звездичките след рецептите, те трябва да са еднакви при замяната.

Важно е да пиете много течности, най-добре минерална вода, чай от билки или плодов, по една чаша кафе или зелен чай. Избягвайте сладките напитки и алкохола, съдържат много калории.

Вижте менюто за Ден 1 и Ден 2.

Първа седмица

Трети ден – белтъчините поддържат формата

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение с гирички за стегнати ръце.

Вземете по една гиричка (дъмпел) или шише с вода във всяка ръка и марширувайте енергично на място. След това изпънете двете ръце нагоре, надолу и встрани. Направете по 30 пъти всяка посока.

Четвърти ден – кисело зеле и за отслабване, и за енергия

Как да избегнем пристъпите на глад.

Предпочитайте пълнозърнестите продукти. Това е най-добрият начин да се заситим заради високото съдържание на баластни вещества. Ментата ни кара да забравим за шоколада. Иска ви се нещо сладко след ядене? Вземете дъвка с мента или още по-добре, измийте си зъбите. Желанието за десерт изчезва веднага.

Можете да очаквате продължението на менюто на диетата за следващите дни в сайта. 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser