Най-дивата и цветна колекция от колаборациите на H&M бе лансирана снощи на също такова пищно и диво парти по време на шопинг вечерта KENZO x H&M.
Цветният дух на дългоочакваната колаборация между H&M и френската модна къща KENZO бе посрещнат с ентусиазъм от любителите на модата у нас. Множество ценители и запалени почитатели на дизайнерските колаборации на шведския моден гигант се събраха тази сутрин пред магазин H&M Витоша 6, за да пазаруват. Стартът на KENZO x H&M бе даден днес, 3 ноември 2016 г., в над 250 магазина в цял свят, както и онлайн.
Напълно в съзвучие с игривия характер на изпъстрената с принтове колекция, над 500 отбрани гости се потопиха в интерактивната джунгла на KENZO x H&M снощи на ексклузивно шопинг събитие в Sofia Event Center.
Сред първите, които изразиха собствения си стил чрез автентичните мотиви на Кензо Такада, разработени през погледа на дизайнерското дуо Карол Лим и Умберто Леон, бяха: Поли Генова, Диана Любенова, Мария Силвестър, Диана Алексиева, Вики Терзийска, Галена, Михаела Филева в компанията на Pavell & Venci Venc’, рапърът Iskrata, Прея, Иван Тишев и Nadia, рапърът Кристо и приятелката му Кристин Иванова, както и Цвети Пиронкова, макар и от разстояние.
Представители на българските модни медии, партньори на H&M и още много гости имаха възможността да пазаруват първи от лимитираната колекция. За приятната атмосфера по време на VIP партито допринесоха изпълненията на Bobo & the Gang и музикалната селекция на DJ Bumbo Klaat.
Принтовете от колекцията оживяха и в специална “Powered by Canon” инсталация, .gif изображения от която гостите имаха възможност да споделят чрез платформата http://thekontakt.com/kenzoxhm.
Автор Люба Вангелова