Преминете към основното съдържание

Джеръми Скот облече Джиджи Хадид в първите дрехи от колаборацията HMoschino

Новината за колаборацията бе потвърдена от дизайнера на италианската модна марка, по време на фестивала Coachella

По изключително нестандартен и креативен начин, присъщ само на Скот, бе разкрита загадката, кой ще бъде следващият моден бранд, с който H&M ще се колаборира.

В разговор на живо в Instagram между Джиджи Хадид и Джеръми Скот дизайнерът разкри новината - следващата грандиозна колаборация на H&M е с MOSCHINO – култовата италианска марка, с която Джеръми Скот вкарва нова доза поп енергия, след като през 2013 г. зае поста творчески директор.

Разговорът между Джиджи Хадид и Джеръми Скот бе прожектиран на дигитални екрани по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Coachella, Калифорния и беше излъчен на живо в профила на H&M в Instagram, изненадвайки гостите с голямата новина.

Джеръми и Джиджи бяха облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO [tv] H&M – колекция, изпълнена с жизненост, игривост и хумор, които са присъщи за марката и я превърнаха в една от найобичаните в света на модата днес. Специално за колаборацията Скот е създал нови дамски и мъжки колекции MOSCHINO, както и пълна гама аксесоари и дори някои допълнителни изненади.

 

 

 

 

A post shared by H&M (@hm) on

 

 

"Много се вълнувам заради MOSCHINO [tv] H&M. Работата ми е да се свързвам с хората чрез модата и с това сътрудничество ще успея да се докосна до много повече от моите почитатели, отколкото някога е било възможно“, казва Джеръми, творчески директор на MOSCHINO.

„MOSCHINO [tv] H&M е перфектното сътрудничество за модата в момента, съчетавайки поп, улична култура, логотипи, а също и блясък. Джеръми е невероятен – знае как да се забавлява чрез модата и да се свързва с феновете си по целия свят“, казва Ан-Софи Йохансон, творчески съветник на H&M. Кампанията е една радикално иновативна телевизионна концепция, която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.

Колекцията MOSCHINO [tv] H&M ще се продава онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-ми ноември.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser