
С тези думи гостите на събитието се потопиха в представянето на Dr. Hauschka - немската премиум козметична марка с повече от 50-годишна история, която е вече в България. Елегантното събитие се проведе в зала Planet Schwarz на 12 март. И във въздуха наистина се долавяха аромати на роза, дюла, кайсия, маточина...
Dr. Hauschka е марка с изключителни традиции в производството на натурална и органична козметика. От началото на 2025 марката е част от портфолиото на дистрибутирани продукти от компанията Smart Organic.

Събитието откри Микаела Вайс – Търговски мениджър на Dr. Hauschka за Източна Европа и Канада. Тя сподели, че Dr. Hauschka присъства в повече от 50 държави, като в по-голямата част от тях за повече от десетилетие. „Не всяка година стъпваме на нови територии и за мен лансирането в България е вълнуващ момент.“
Заедно с изпълнителния директор на Smart Organic, Яни Драгов, тя говори за ценностите, които двете компании споделят, визията за бъдещето и обещанията, които дават на своите потенциални клиенти – да могат да откриват вече и у нас продуктите от бранда Dr. Hauschka – от грижа за кожата на лицето, през тази за тялото, медицинската и декоративната козметика. И всички те са с безкомпромисен 100% натурален състав, който е отговорно сертифициран от международния печат за козметика Natrue.

С какво още се отличават продуктите на Dr. Hauschka?
• Натуралност: Всички продукти са произведени без минерални масла, силикони и синтетични добавки.
• Екологичност: Суровините се добиват от биодинамични ферми и справедливи търговски партньорства.
• Ефективност: Формулите подкрепят естествените функции на кожата, като я хидратират, подхранват и възстановяват.
• Устойчивост: Опаковките са рециклируеми, а производственият процес е въглеродно неутрален.
