
Дженифър Анистън се последва тенденцията в средите на своите звездни колеги и обяви, че на 8 септември стартира своя собствена марка за красота, наречена LolaVie. Звездата от „Приятели“ все още не е споделила каква козметика планира да пусне, въпреки че уебсайтът на LolaVie вече е публикувал изображения на съдове, пълни с бамбук, лимони и вода, вероятно намеквайки, че марката ще е ориентирана към изцяло естествена грижа за кожата.
Въпреки че това ще бъде първият пълноценен опит на Анистън в козметичния бизнес, тя е и креативен директор на Vital Proteins и отдавна е лице на Aveeno.
През 2010 г. актрисата пусна парфюм, наречен LolaVie, за който обясни, че означава „да се смееш на живота“. По-късно тя промени името на аромата на Jennifer Aniston поради конфликт с марката.
Въпреки популярността на Анистън, LolaVie със сигурност ще трябва да се бори с някои сериозни конкуренти. Хейли Бийбър и Ариана Гранде ще стартират своите козметични компании тази година, а Ким Кардашиян планира да разшири KKW Beauty в грижата за кожата. Свои бюти линии имат и Гуинет Полтроу, Риана, Дженифър Лопес и Кайли Дженър, които вече доминират на пазара.