Дуото Calvin Klein и Джеръми Алън Уайт, което в началото на годината превзе социалните мрежи, се завръща тази есен за сезонната кампания на бранда. Заснети от Мерт Алас и стилизирани от Еманюел Алт, кадрите с Алън Уайт въплъщават класическата американска стилистика на бранда в характерния за тях безгрижен вид. Обленият в слънце Джеръми е облечен в най-новите модели бельо на марката, а ежедневните му моменти са под фона на “Crimson and Clover” на The Shacks, с което придава глътка свеж въздух към своя небрежен стил, излъчвайки деликатна увереност, но и бунтарска енергия.
„Естетиката на Calvin Klein винаги е била вечна и беше страхотно да се върна с тях и целия творчески екип за тази нова кампания." Джереми Алън Уайт по повод повторното си участие в кампанията на Calvin Klein |
Именно кадрите с моделите бельо на Calvin Klein предизвикаха възторг за пролетната кампания на бранда, затова и за този сезон са подготвили нови стилове, вдъхновени от своето наследство, но прекроени за модерните времена. Новите Modern Cotton Air Trunks дават свежа алтернатива на емблематичната линия със своята мека модална смес и дишаща конструкция, осигуряваща максимален комфорт. Моделът Cotton Classic пък се е установил като вечната класика на Calvin Klein. |