Преминете към основното съдържание

Eco Kids Tour: събитие с мисия, подкрепено от отговорни марки

На 1 май в Бургас и на 3 май във Варна се проведоха първите две локации от Eco Kids Tour 2025 – национално детско турне, което съчетава игри, грижа за природата и силата на партньорства с визия.

В центъра на събитието бяха партньорите, които показаха какво означава корпоративна отговорност в действие.

TEDI успя да грабне вниманието на децата чрез забавление – с игри на точност, внимание и вълнение. Любимото мече показа на децата връзката между вкуса, който те обичат, и издръжливостта в различни физически и умствени упражнения и препятствия.


Alive! Мултивитамини насърчават активния начин на живот чрез подходящи за възрастта игри – съчетаващи знания за витамини с физически предизвикателства. Здравето тук е поднесено цветно, логично и мотивиращо.

Devin Изворна изведе на преден план темата за хидратацията и естествената връзка с природата. С пчеличката Биззи, с ръчно оцветени бутилки и пчелна игра, Devin говори на езика на децата – за чиста вода, природна грижа и отговорност.

Domino’s съчета традиционния си имидж с нова перспектива: активни, двигателни и креативни игри, които превръщат пицата в част от детското въображение и баланс.

Kaufland България, със своята експедиция до Антарктида, изведе образованието на следващо ниво – с преживявания, които вдъхновяват мисленето за климата, биологичното разнообразие и устойчивото бъдеще.

Музейко и Logiscool (участници само в Бургас) допълниха палитрата със съвременна наука и технологии – изграждайки връзката между детското любопитство и реалните знания.

Eco Kids Tour доказва, че когато каузата е споделена между родители, деца и марки с визия, резултатът е преживяване с дългосрочна стойност.

messages.loading
Горе
ELLEworld twitter-logo-silhouette pinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser