Преминете към основното съдържание

Една порция по-близо до фината талия

Храната има основната заслуга за... плоския корем
© Shutterstock

Е, добре, времето застрашително напредва към момента на леките дрехи и тънките материи. А какво се случва с талията ви? Дайте си минимум 20 дни, в които да включите тези храни и да помогнете на корема ви да се върне на мястото си, т.е. да изчезне.

Авокадо

Това е златната мина на храненето! Авокадото съдържа много добри мазнини, т.е. мононенаситени, които ви засищат, но не се натрупват като мазнини в тялото.

Черен пипер

Добавен към храната ви, пиперът помага за задържане на килограмите. Той съдържа съединение, наречено пиперин, което предотвратява образуването на нови мастни клетки. Всички знаем, че пикантните храни подпомагат метаболизма, който пък помага за по-бързото разграждане на мазнините в тялото.

Ябълки

Според проучване, публикувано в списание Food Chemistry, ябълките съдържат несмилаеми съединения – фибри и полифеноли, които помагат за увеличаването на добрите бактерии в червата. Именно те помагат за отслабването. Всеки ден изяждайте по една сурова ябълка.

Бадеми

В умерено количество и сурово вид тези ядки са чудесни за храносмилането. Фибрите и здравословните мазнини, които съдържат потискат апетита ви. Комбинацията с плод помага за пълноценното усвояване на хранителните вещества.

Боровинки, малини, ягоди

Освен антиоксиданти и фибри, те съдържат и захар, което означава, че тялото ви ще използва мазнините, за да ги превръща в енергия. В частност боровинките помагат за борбата с намаляването на мастната тъкан.


Бяла риба

В белите риби се съдържат много протеини, а те дават енергия за работа на организма, без той да се изтощава бързо. Протеините помагат за ограничаване на апетита, а така ще приемате и по-малко излишни калории.

Зелени зеленчуци като броколи и аспержи

Знаете, че са добри за талията ви, но не знаете защо? Фибрите в тях изискват повече стомашни сокове за храносмилане, а това създава бариера, която пречи на захарните сокове да навлязат в кръвта твърде бързо. Това от своя страна помага за предотвратяването на инсулиновата резистентност и натрупването на мастна тъкан в областта около корема.

Мляко и сирене

Когато отслабвате, добре е да консумирате млечни продукти в умерени количества. Те помагат за натрупването на мускулна маса. Причините са две: в млечните продукти се съдръжат суроватка и калций. Суроватката съдържа левицин, аминокиселина, която стимулира образуването на нови мускулни протеини и до редуциране на теглото. Той помага и за по-доброто усвояване на мазнините, а не за натрупването им.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser