Стана традиция красивите моменти по време на празника на изкуствата Аполония да се запечатват точно при нас, защото списание Elle носи тенденциите на модата, красотата и стила във всeки аспект на живота. По време на събитието хиляди почитатели на изкуството и морето изживяха незабравими моменти, а стария град на Созопол се очертава, като най-подходящата територия за споделяне на красота и емоции😊
Тази година ни се довериха разнообразни партньори от света на модата, красотата, напитките и храните, които направиха изживяването за гостите на събитието наистина незабравимо.
OGX
ОGX- една от емблематичните марки на Kenvue в грижата за коса, се погрижи всяка дама, приела предизвикателството да покаже красивата си коса, дори и докато се забавлява, скачайки на батут, или която се довери на половинката си да оформи косата й в красиви плитки, да получи продукти от широката гама на OGX – шампоани, балсами, маски и различни видове олио за коса. С OGX всяка жена се чувства уверена със здрава, еластична и подхранена коса.
Neutrogena
А за тези, които са по-изкушени от тайните на вечната младост и красивото лице, имахме кратки консултации за серията от продукти Neutrogena Retinol Boost, подходящи и за най-взискателните дами. Бори се с различни признаци на стареене за видимо по-млада, здрава на вид кожа с добре поносима формула.
За нас беше удоволствие да си партнираме с ELLE PARFUMS, които ни запознаха с невероятните си аромати. Свежи, плодово-флорални, парфюмите на ELLE са създадени за модерната и уверена жена. ELLE PARFUMS ни предизвикват да прегърнем своята индивидуалност и да направим историята си незабравима, запечатвайки я с аромат.
Грижата за лицето винаги е съпътствана от задължителна грижа за тялото, за което на място се погрижиха Dove. Те предоставиха на посетителите възможност да тестват продукти от премиум серията на бранда - Dove Advanced care. Новият душ гел от серията е с формула, която оставя кожата с усещане за нанесен лосион 24 часа след използването му, а дезодорантът осигурява защита за 72 часа, като се грижи за кожата на подмишниците. И двата продукта хидратират в дълбочина и подхранват кожата, като я оставят мека и нежна, което е особено важно след жаркото слънце край морския бряг.
Какво е красивата и стилна жена без щипка цвят за подчертаване на визията. Catrice презентираха широка гама от продукти, следващи най-новите тенденции в грима и красивата кожа – течни червила с дълготрайни отблясъци, балсами за устни за бляскав, сияен завършек, спирали за очи – за максимален ефект XXL, серумна основа за стъклен завършек на кожата, сенки за очи, вдъхновени от сафари нюанси, за дръзка и предизвикателна визия.Всички дами на събитието се забавляваха, като се гримираха една друга, след което получаваха подаръци от “Зън, зън“ стената на Catrice.
Ellen представиха единствените пробиотични тампони в света, с патентован комплекс от млечно-кисели бактерии, съдържащи се в продуктите на шведската компания. Тампоните са направени от вискоза и памук и са безопасни за използване, като осигуряват удобство и защита от инфекции. Ellen Спортен Тампон/Акваблок, шведски патент с водоустойчива бариера - тампонът, който ви пази, когато плувате или се къпете. Интимните пробиотични кремове от Ellen също са разработени с грижа за деликатната кожа и лигавицата на интимната зона. Те помагат за поддържане на оптимално pH и предпазват от раздразнения и дискомфорт. Продуктите на Ellen са подходящи за жени, които търсят сигурност и комфорт в ежедневната си интимна грижа. Тези и други продукти на бранда Ellen, може да намерите и поръчате на сайта на https://ellen.bg/
От света на козметиката нашите гости се пренесоха и в света на модата, където CONVERSE представи най-новия си силует: RUN STAR TRAINER - модерно предложение с нисък профил, което съчетава най-доброто от спортното минало с гъвкавостта, необходима за съвременния начин на живот.
На място дамите имаха възможността да украсят своите маратонки Converse с разнообразни мъниста и аксесоари, а за всички включили се в спортната надпревара, съчетаваща преминаване на препятствия, хвърляне на рингове и баскетбол, имаше много брандирани награди от партньора.
В спортна надпревара бяха и всички, които искаха да спечелят награда от Chio Chips – уникално хрупкав чипс от леща с 40% по-малко мазнини (в сравнение с класически Chio чипс)).
Дълги опашки се виеха, за да могат всички желаещи да се включат в стрелбата с лък по мишената на Chio или да изпълнят предизвикателството от играта с карти, специално измислена за най-смелите двойки.
Минерална вода Велинград ALCALIA стартира нова имиджова кампания под надслов „Послушай Родопите.“ Основният лайтмотив на комуникацията е, че планината прилича на нас – хората, и иска да сподели мъдростта си, да се сближи с нас, остава само да я чуем. В новия телевизионен клип се търсят паралели между човека и мистичната планина Родопите, а водата се усеща в почти всеки кадър. Видеото поставя само началото на дългосрочната комуникационна платформа на Велинград ALCALIA, в която всеки ще може да открие нещо за себе си и да чуе мъдростта на Родопа планина.

И накрая, но не на последно място – нашите приятели от Verano Azur FUSION, които представиха най-новата си линия винени миксове - изящен танц на вино с плодов сок, с по-нисък алкохолен процент за повече лятно настроение.
Някои дами бяха изкушени от бялото Verano Azur FUSION с вкус на праскова и маракуя, а други - от розето с вкус на ягода и къпина. За създаването им се използватнатурални плодови аромати, като лесно ще ги разпознаете по уникалните дизайнерски етикети с лице на жена и стилизирани плодове. Почти всеки дошъл на любовните уикенди опита от тези уникални винени напитки, а по-умелите подредили 3D пъзелите с дизайнерските, женски лица на бранда си тръгнаха с бутилка охладено вино, за да се насладят на вкуса му в добра компания на морския бряг.
Любовта прави света по-красиво място за живеене. Ние от списание Elle няколко дни споделяхме красиви и любовни моменти с хиляди хора, дошли да отпразнуват края на лятото в магичния град Созопол.
До нови срещи😊!