
Хванете телефона си и прегледайте последните си чатове. Преливат ли съобщенията ви от емотикони и стикери? Поздравления, значи правите страхотен секс! И то – често. Поне така излиза от проучване на сайта за запознанства match.com, проведено начело с биологичния антрополог д-р Хелън Фишър.
Според резултатите, 54% от сингъл феновете на емотиконите на възраст между 20 и 40 години са имали редовен сексуален живот в годината на изследването, докато 31% от необвързаните, които не ползват забавните физиономии в онлайн разговорите, могат да се похвалят със същото. Нека видим какво по-точно означава това...
Не само на думи
На първо място, редовният секс води до повече опит. Така че емотиконите автоматично са знак и за качеството на секса, което може да очаквате, ако някой ви праща намигащи, усмихнати и изплезени личица, докато флиртува с вас. Предположението е подкрепено и с още научни наблюдения.
„Ползвателите на емотикони не просто правят повече секс“, обяснява Хелън Фишър. „Те ходят на повече срещи и вероятността да стигнат до брак е два пъти по-голяма (62% в сравнение с 30-те процента от хората, които не пращат картинки).“ Те са и по-всеотдайни в леглото, което ги прави по-добре представилите се, в сравнение с лагера на чатещите само с букви.
17 ЕФЕКТНИ ФИЛМОВИ ФРАЗИ ЗА ФЛИРТ
Каква е връзката ли? „Когато някой изпълва съобщенията си с емотикони, той иска да изрази по-личното си отношение към разговора“, смята Фишър. Тоест, той взима нещата присърце, изживява ги по-емоционално и в крайна сметка – се раздава повече. Все качества, които са от значение за хубавия секс.
Повече значи повече
Стикерите и забавните личица се оказали и мерило за това, колко често човекът, който ги пуска, мисли за секс, като и тук корелацията е „повече значи повече“. Между 36 и 40% от доброволците, които си признали, че мислят за секс по няколко пъти на ден, са използвали повече от един емотикон във всеки разговор в онлайн кореспонденцията си.
НОВИТЕ ПРАВИЛА ЗА ФЛИРТ ОТ РАЗСТОЯНИЕ
Онези, на които идеята за секс им минава през ума само веднъж на ден, пращали емотикони по-рядко и със сигурност не във всеки разговор, установил експериментът. Групата, която ползвала емотикони най-рядко или никога, била с представители на най-малко заинтересованите от секс – те мислели за интимност едва веднъж месечно. Което – както и при другите две групи – далеч не означава, че са успели да приведат мислите си в действие.