Преминете към основното съдържание

Фондация "Burberry" изследва как изкуството влияе на по-младото поколение

Английската марка се безпокои за ситуацията с образованието
© getty

Фондация "Burberry" ще проучи как различните форми на изкуството влияят на по-младото поколение.

Инициативата се провежда във време, когато британските училища и университети намаляват бюджетите и часовете за класове, посветени на киното, театъра и културата.

За да променят властите отношението си към хуманитарните науки, в продължение на четири години Burberry Foundation ще кани куратори, художници, танцьори и режисьори от местни ателиета, галерии и арт центрове в осем подбрани училища в местността Йоркшир, за да се установи как тези часове влияят върху бъдещото поколение.

С проучването ще се занимава Кралският колеж в Лондон.

"Ние в Burberry вярваме, че творческото мислене трябва да се развие и затова възнамеряваме да търсим свободен достъп до изкуството за тези, които искат да създават", каза Лиан Ууд, довереник на фондация "Burberry". 

Английският дизайнер Ричард Куин, чието шоу в началото на годината беше посетен от самата кралица Елизабет II, също привлече вниманието към този проблем и покани 2019 тийнейджъри, които учат в държавни училища, за пролетно-лятното си шоу.

Richard Quinn пролет-лято 2019

Галерия

Richard Quinn пролет-лято 2019

Снимки: Ирена Божилова

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser