Синьото е основният цвят в мъжкия свят. То е и цветът на откровеността, безкрайността и свободата. Chanel използва тези две значения на синьото и създаде своята интерпретация: Bleu De Chanel - израз на мъжествеността, истинската, свободната от преструвки. Свободната мъжественост, която отстоява своята индивидуалност!
Между традицията и модерността е класиката. Така е във всяка сфера на живота. Когато парфюмът играе съществена роля за присъствието на човек, това е истинска класика.
Новият ароматен хоризонт, който разкрива Bleu de Chanel отваря вратите на свободата за мъже и създава истински интригуващ образ на мъжествеността. Уханният бестселър на Chanel, чието първо издание е през 2010 г., се превърна в тотален лидер в парфюмите за мъже.
Кедровите нотки го правят плътен, изтънчен инаситен едновременно. За разлика от тоалетната вода, чийто аромат е по-жизнен, парфюмът е с по-плътна, но и много чувствена уханна следа. Различните дървесни акорди разкриват отделни страни на мъжката идентичност.
В Chanel е традиция да се работи с най-големите таланти от света на киното за един истински кинематографичен подход към създаване на рекламните клипове.
За Bleu de Chanel, Chanel дава карт бланш на легендата в киното Мартин Скорсезе.
Гаспар Улиел, героят във филма, е лицето на аромата и неговите стойности: да освободиш себе си от всякакви ограничения, да избереш своята съдба, да действаш вместо да следваш и да пишеш сценария на собствения си живот.
Мартин Скорсезе е един от най-важните и влиятелни американски режисьори на нашето време. Той е автор на някои от най-известните шедьоври в света на киното: "Шофьор на такси", "Разяреният бик", "Добра компания", "Казино", "Авиаторът" и др. През 2007 г. печели Оскар за най-добър режисьор за филма "От другата страна".