Преминете към основното съдържание

Гимнастика за космонавти

Гръден кош: легнете странично, като се опрете на единия крак. Другия повдигнете леко нагоре и поставете ластика на стъпалото. Хванете другия край на ластика и започнете да опъвате внимателно над главата и да връщате на височината на рамото.

3 от 5

Гръден кош: легнете странично, като се опрете на единия крак. Другия повдигнете леко нагоре и поставете ластика на стъпалото. Хванете другия край на ластика и започнете да опъвате внимателно над главата и да връщате на височината на рамото.

© iStock



Свързани статии
Спорт, вдъхновен от цирка

Въздушната акробатика извайва цялото тяло и е изтощителна за начинаещите

Гимнастиката на космонавтите, която прави чудеса с тялото!

Преодолейте безтегловността на всекидневието и стегнете фигурата си със специалните упражнения, разработени за космонавти

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser