Oснователката на онлайн магазина Nasty Gal София Аморусо и автор на бестселъра „Шефката“ стартира платформа, която наподобява функциите на LinkedIn, но е проектирана специално за жени. Целта на проекта е да мотивира потребителите да си сътрудничат и да си помогнат, като намерят потенциални партньори за развитието на своя бизнес.
Потребителският профил на Girlboss прилича на хибрид на страницата с резюме на LinkedIn и на личния Instagram профил. В него можете да посочите не само своите професионални умения и постижения, но и например своите хобита или извънкариерни интереси. За удобство платформата осигурява търсене по град, специализация и ключови думи.
ТРИМА МЪЖЕ, КОИТО ПРЕДПОЧИТАТ ДА НАЕМАТ ЖЕНИ
„Ако от понеделник до петък в LinkedIn показваме нашата професионална страна, то в събота и неделя се прехвърляме в Instagram. Но този подход вече не работи“, казва Аморусо. „Сега, на първо място, ние представляваме нашата личност, кои сме, какъв вкус имаме, а това означава много повече от остаряло резюме.“
През 2016 г. Forbes включи Аморусо в списъка с едни от най-богатите предприемачи на годината, но през ноември същата година нейният онлайн бранд обяви фалит. Самата тя след това започна да се занимава с други проекти, включително конференцията Girlboss Rally, на която успелите жени от различни страни по света споделят своя опит помежду си.