Преминете към основното съдържание

Гръндж от социалните мрежи до подиумите

Галерия
Виктория Дурчева

Гръндж естетиката отказва да си тръгне. Година след BRAT на Charli XCX, стилът продължава да доминира както в социалните мрежи, така и на подиума. Последното доказателство? Шоуто на Dolce & Gabbana по време на Парижката седмица на модата. Марката, известна със своите секси, прилепнали силуети, този път представи нещо по-сурово – мрачна палитра, прозрачни материи, мрежести чорапи, разкопчани ризи и подплатени кожени якета.

Грънж вълната не спира дотук. Saint Laurent и DSquared продължават мрачната естетика чрез дълги кожени палта и драматични, почти готически силуети, докато Diesel пренася енергията на 90-те в деним с разръфани ръбове и ниски талии. Balenciaga, пионери в деструктурираната мода, също интерпретират гранж кода с oversized кройки, разпуснати материи и почти „похабен“ вид.

Новият грънж е луксозен, но носи усещане за бунт – създаден сякаш без усилие, но изпипан до съвършенство. Той остава символ на индивидуалността в една дигитално перфектна епоха. Вижте най-добрите интерпретации в галерията ни.

messages.loading
Горе
ELLEworld twitter-logo-silhouette pinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser