
Gucci стартира многофункционалната онлайн платформа Equilibrium, за да "обедини хората и планетата".
Компанията вярва, че марката работи усилено върху екосъобразността и това трябва да бъде обяснено, както на служителите на Gucci, така и на останалата част на света.
Сайтът представя постиженията и инициативите на марката в областта на екологичната мода - от създаването на опаковките до отказът да се използва естествена кожа в колекциите.
КОЛКО ВОДА ТРЯБВА ЗА НАПРАВАТА НА ЕДНА ТЕНИСКА?
Сайтът е и комуникационна платформа за 13 000 служители на марката. "Gucci Equilibrium ще донесе яснота в нашата дейност и ще покаже целта на нашите проекти", сподели изпълнителният директор на Gucci Марко Бизари.
Според него компанията планира да въведе иновативна програма, която ще позволи на всеки служител да посвети 1% от работното си време на доброволческа дейност, за да помогне на местните общности.
"Ние не можем да спасим света сами, но трябва да започнем с малките неща, а лесни начини няма. Сега е важно всеки от нас да допринесе за изпълнението на глобалните цели на ООН и Парижкото споразумение за климата. Единственият начин да направим това е да съберем хора, да споделяме идеи, иновации и опит. Това е целта, която поставихме за Gucci Equilibrium", подчерта Бизари.