Преминете към основното съдържание

Holiday Inn Пловдив – командировка, планувана с мисъл

При организирането на събитие, изборът на мястото е от първостепенна важност. Хотел Holiday Inn разбира нуждите на бизнеса и осигурява най-доброто от всичко необходимо за организирането, както на частни тържества и тийм билдинги, така и на обучения и големи семинари.

Хотелът разполага с три климатизирани конферентни зали с капацитет от 12 до 100 човека. В самата конферентна зона е на разположение безплатен WiFi, а специалният „Events Team” към хотела, ще бъде с вас от началото до края на всяко едно събитие, улеснявайки максимално цялостната организация и спомагайки гладкото преминаване на евента.

Храната е неделима част от цялостното преживяване. Екипът на хотел Holiday Inn Пловдив е изцяло отдаден да направи престоя на гостите си приятен по време на всяко събитие. Осъзнавайки колко е важна ролята на храната в този процес, хотелът предлага различни, интересни и креативни варианти за кетъринг по време на мероприятията.

С решението да организирате вашето събитие в хотел Holiday Inn Пловдив, вие получавате:

  • Гъвкавост – хотелът разполага с 3 конферентни зали с повече от 150кв. м., които побират между 12 и 100 човека.
  • Професионален екип, който ви съпътства от началото до края на престоя.
  • Конкурентни и достъпни цени за наем на зала, включващи цялостно конферентно обслужване.
  • Осигурени кафе паузи и „Апетитно вдъхновяващ” кетъринг по заявка.
  • Всички зали са оборудвани с най-модерните конферентни технологии и WiFi.

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser