
Хотелът разполага с три климатизирани конферентни зали с капацитет от 12 до 100 човека. В самата конферентна зона е на разположение безплатен WiFi, а специалният „Events Team” към хотела, ще бъде с вас от началото до края на всяко едно събитие, улеснявайки максимално цялостната организация и спомагайки гладкото преминаване на евента.
Храната е неделима част от цялостното преживяване. Екипът на хотел Holiday Inn Пловдив е изцяло отдаден да направи престоя на гостите си приятен по време на всяко събитие. Осъзнавайки колко е важна ролята на храната в този процес, хотелът предлага различни, интересни и креативни варианти за кетъринг по време на мероприятията.
С решението да организирате вашето събитие в хотел Holiday Inn Пловдив, вие получавате:
- Гъвкавост – хотелът разполага с 3 конферентни зали с повече от 150кв. м., които побират между 12 и 100 човека.
- Професионален екип, който ви съпътства от началото до края на престоя.
- Конкурентни и достъпни цени за наем на зала, включващи цялостно конферентно обслужване.
- Осигурени кафе паузи и „Апетитно вдъхновяващ” кетъринг по заявка.
- Всички зали са оборудвани с най-модерните конферентни технологии и WiFi.