Преминете към основното съдържание

Храна за добрите бактерии в организма

ФАСУЛ
Може би това е последната мисъл, която би могла да ви мине през ума – че фасулът е полезен за стомаха. Той също е пълен с устойчиво нишесте – всички сортове съдържат устойчиво нишесте, което действа като пробиотик, както и много качествен протеин. Ако ви се подува коремът, просто консумирайте по-малко количество, за да може организмът ви да свикне с тях.

5 от 8

ФАСУЛ Може би това е последната мисъл, която би могла да ви мине през ума – че фасулът е полезен за стомаха. Той също е пълен с устойчиво нишесте – всички сортове съдържат устойчиво нишесте, което действа като пробиотик, както и много качествен протеин. Ако ви се подува коремът, просто консумирайте по-малко количество, за да може организмът ви да свикне с тях.


Още по етикети

здраве , добра форма

Свързани статии
Ако ви мъчи синузит

Едно от най-коварните състояния

7 храни за добрите бактерии в организма

С кои пробиотици и фибри може да балансирате чревната флора?

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser