Преминете към основното съдържание

Идеи за отслабване

С малки бележки върху хладилника си напомняйте за тези лесни трикове

Представяме ви 10 идеи, които улесняват топенето на килограми

По-тихо!

Намалете музиката от уредбата или звука на телевизора, докато се храните, съветва асоциацията на диетолози Nutrinews. Според нейно изследване, когато музиката е пусната силно по време на обед или вечеря, човек приема по-голямо количество храна и вода – защото седи на масата по-дълго време.

Разходка преди обяд

Невероятно, но факт: ходенето пеша по 20-ина минути преди хранене намалява апетита – движението на открито подтиска мисълта за ядене, твърдят шотландски учени. Ако нямате възможност да излезете на разходка, можете да я замените с лека гимнастика - с дълбоки вдишвания и разтягания преди да седнете на трапезата. За най-мотивираните е по-силова тренировка - тичане, каране на колело, кростренажор и последователни упражнения за ръце и крака.

Овкусявайте водата

Това е добър съвет за всички, на които им е трудно да изпиват около литър и половина вода всеки ден. Овкусявайте водата с листенца мента или с лимонов сок. Също така пробвайте различните видове минерални води, но не утолявайте жаждата си с газирани подсладени напитки.

Ароматна „диета“

Миризмата на ябълка, банан или мента притъпява чувството на глад, убеден е американски невролог. Той е провел тест с 3000 доброволци, желаещи да отслабнат, и е забелязал, че когато вдъхват парфюм, ухаещ на по-горните плодове или на мента, гладът намалява и по-лесно губят тегло.

Изберете синьото

Нюансите на синьото потискат апетита за разлика от червения, жълтия или оранжевия цвят, затова отрупайте масата с предмети в синята гама - чинии, покривки, цветя, декорации.

Миниобяд

Не пропускайте обяда, но намалете порциите. Ако сте в ресторант, не поръчвайте основни ястия, а ордьоври – така ще се заситите, а няма да преядете. Ако сте у дома, сервирайте храната в малки чинии или десертни купички.

Без лишения

Искате да отслабнете и затова се въздържате от любимите си храни? Това никак не е хубаво, твърдят почти всички специалисти. Диетолози ще ви кажат, че лишенията са сигурен начин да се разкъсвате от желание да похапнете точно това, което ви е забранено. За предпочитане е да се наслаждавате на храната, но в малки порции.

Отслабване със... сън

Липсата на сън влияе зле на теглото, доказва за пореден път проучване сред 68 хиляди американци. Хората, спящи по 5 часа или по-малко, са по-склонни към затлъстяване в сравнение с тези, които прекарват в сън 7 часа или повече. Проучването е продължило 16 години и от всички участници по-малко спящите (около 32%), тежали с около 15 кг повече. Ние ви препоръчваме не само да спите повечко, но и да избягвате обилните вечери преди лягане.

Леви-десни

Ако нямате възможност да правите упражнения и ходенето пеша е единственото ви движение, поне се постарайте да го увеличите. Снабдете се с крачкомер и ще видите колко е увлекателно да броите - днес 1000 крачки, вдругиден 2000... Ще видите, че 10 хиляди крачки изобщо не са непосилна цел.

Четка за зъби в дамската чанта

Носете си винаги четка и паста за зъби. Така ще можете да миете зъбите си след всяко хранене – това намалява глада и похапването преди лягане.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser