Преминете към основното съдържание

Как Burberry обедини морето и гората в колекцията си пролет-лято 2021?

Галерия
Толя Стоянова / Снимки: IMaxTree

„Любовна история между русалка и акула“, така определи колекцията си модния италиански дизайнер Рикардо Тиши, през Седмицата на модата в Лондон, на 17-ти септември. Това е метафора за събитията от последните седем месеца, символизира самотата и жаждата за свобода, които всички ние изпитахме по време на изолация. Но в неговата аналогия с морето - тема, която обхваща както облеклата, така и графиките, акулата на Тиши представлява нещо по-заплашително от обикновената самота. Точно изображение е на това, че много от нас се чувстваха затворени, от една страна - в едно с природата, но от друга - ужасени. „Синьото е новото бежово!“, заяви дизайнерът. Представи както дамско облекло, така и мъжко. Включи много морски мотиви и постави този цвят, като един от оснавните, в новата колекция на Burberry пролет-лято 2021.

Шоуто се проведе в гора, извън Лондон. Така Тиши свърза две коренно различни измерения на природата, като ни потопи в магична и дори приказна атмосфера. Сподели, че е оползотворил времето си, грижейки се за градината и готвейки, заедно с 92-годишната си майка, в семейния им дом, близо до езерото Комо, „За първи път от 21 години прекарахме три месеца заедно. Беше невероятно!“.

Тиши си направи равносметка за това какво е постигнал и към какво се стреми. „Страхът ме накара да осъзная какъв късмет имам да работя това. Искам да бъда по-креативен. Искам да дам най-доброто от себе си. В началото исках да стигна до определено ниво. Когато стигнах там, започнах да работя за стабилизация. Но това беше сигнал за пробуждане, нека направим всичко възможно., допълни дизайнерът.

Още по етикети

Burberry , Рикардо Тиши
messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser