„Любовна история между русалка и акула“, така определи колекцията си модния италиански дизайнер Рикардо Тиши, през Седмицата на модата в Лондон, на 17-ти септември. Това е метафора за събитията от последните седем месеца, символизира самотата и жаждата за свобода, които всички ние изпитахме по време на изолация. Но в неговата аналогия с морето - тема, която обхваща както облеклата, така и графиките, акулата на Тиши представлява нещо по-заплашително от обикновената самота. Точно изображение е на това, че много от нас се чувстваха затворени, от една страна - в едно с природата, но от друга - ужасени. „Синьото е новото бежово!“, заяви дизайнерът. Представи както дамско облекло, така и мъжко. Включи много морски мотиви и постави този цвят, като един от оснавните, в новата колекция на Burberry пролет-лято 2021.
Шоуто се проведе в гора, извън Лондон. Така Тиши свърза две коренно различни измерения на природата, като ни потопи в магична и дори приказна атмосфера. Сподели, че е оползотворил времето си, грижейки се за градината и готвейки, заедно с 92-годишната си майка, в семейния им дом, близо до езерото Комо, „За първи път от 21 години прекарахме три месеца заедно. Беше невероятно!“.
Тиши си направи равносметка за това какво е постигнал и към какво се стреми. „Страхът ме накара да осъзная какъв късмет имам да работя това. Искам да бъда по-креативен. Искам да дам най-доброто от себе си. В началото исках да стигна до определено ниво. Когато стигнах там, започнах да работя за стабилизация. Но това беше сигнал за пробуждане, нека направим всичко възможно.“, допълни дизайнерът.