Преминете към основното съдържание

Как да се отървем от мазнините по корема?

Няколко простички правила, които ще ни направят по-здрави и красиви

Мазнините по корема, особено в долната му част, са проблем за много жени. Уви, дори усилените тренировки не винаги помагат да се избавим от него. Причина за проблемите в тази зона е преяждането – организмът складира излишните калории, за да си има запас в студеното време или при периоди на глад. Тай като няма как да отслабнем само на едно място, натрупаните мазнини се задържат до последно и затова дори някои слабички жени имат коремче.

Често основният виновник за пухкавото коремче е висцералната мастна тъкан и тук вече не става въпрос само за естетика, но и за здраве. Висцералната мазнина се натрупва около органите и е причина за редица заболявания – инсулинова резистентност, сърдечно-съдови заболявания и някои видове ракови заболявания. Ето защо е много важно да предприемете мерки и да преосмислите начина си на хранене.

Основни фактори, които влияят на натрупването на мазнини в областта на корема:

  • Недостатъчна физическа активност
  • Недостатъчен сън
  • Стрес

Правила за хранене за плосък корем

Като начало веднъж завинаги се откажете от фастфууда, замразените полуфабрикати, захарта и трансмазнините. Важно е не просто да намалите калориите, които приемате, но и да промените хранителните си навици. Заменете безалкохолните напитки и плодовите сокове с вода, шоколада – с не сладки ябълки, а латето и капучиното – с черно кафе без захар. Ще видите колко калории ще си спестите. Няма нужда да гладувате, просто трябва да направите правилен избор.

Друг много важен момент – целулозата. С увеличаване на количеството свежи плодове, зеленчуци и пълнозърнести продукти, ще усетите, че се засищате много по-бързо и вече няма да ви тегли толкова към бързите въглехидрати.

За по-бързи резултати, избягвайте алкохола, защото той забавя обмяната на веществата, а това води до бързо натрупване на мазнини в областта на корема.

Добавете белтъчини към храненето си и започнете да спортувате. Мускулите изгарят мазнини дори в състояние на покой, затова висококачествени растителни белтъчини и редовни тренировки ще ви помогнат да достигнете по-бързо до видим резултат.

Яжте бавно, отнасяйте се с повече уважение към храната: подреждайте масата красиво, дори и да сте сама, избирайте свежи продукти и си давайте време да се храните спокойно и в приятна обстановка.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser