
Още с основаването си, компанията производител на премиум уреди за дома и професионална техника Miele дава едно обещание на потребителите - " Immer Besser " (Винаги по-добри). Философията на основателите - двете германски фамилии Миле и Цинкан – се следва и до днес. От създаването си през 1899 година Miele е независима семейна компания еднакво отговорна към своите собственици, служители, клиенти, доставчици, околната среда и обществото.
В този дух е и поредната активност на Miele – компанията откри първия център за практически умения – Miele Experience Center, разположен в емблематичната сграда "Red Apple" в София.
Центърът е първият по рода си в България – всички изложени уреди от последните колекции на компанията са функциониращи и могат да бъдат изпробвани в на място. Амбицията на фирмата е да направи мястото любимо за всички запалени кулинари (професионалисти и любители), да организира кулинарни курсове и събития като дегустация на вино, фирмени партита, модни ревюта, изложби и други.
Освен представянето на най-новите уреди на компанията, в центъра се предлагат всички необходими препарати и консумативи за тяхната работа и поддръжка. За още по-голямо удобство на потребителите е създаден и електронния магазин на сайта www.miele.bg за поръчки на препарати и аксесоари за уредите.
Познаваме продуктите на Miele като еталон за надеждност, ефективност, лесна експлоатация, енергийна ефективност, дизайн и сервизно обслужване. Компанията е фокусирана в производство на домакински уреди за кухнята, за грижи за дрехите и за поддържане чистотата на подовете, както и машини за търговски дейности и медицинско оборудване (Miele Profesional).
Днес, германската фамилна компания, със 116 годишна история, присъства в повече от 47 страни по целия свят и представя своите иновации и патенти в центъра на Miele в София.