Питаме силния пол какво мислят за модните приумици на дизайнерите, вдъхновение от Snapchat, и за да сме по-близо до истината, се подсигуряваме с четири гледни точки – на специалисти по визията, клубния живот и... хубавите жени, разбира се!
Любен Николов, коафьор:
Като всяко ново и различно нещо беше въпрос на време Snapchat да се пренесе от виртуалния към реалния свят. Всички филтри на венци с цветя, корони, кученца, котенца, кокошчици и всякакви други животни са новата краста на 21 век. Честно казано започна да ми писва постоянно погледа ми да попада върху хора, които се плезят, мяукат или лаят. Предпочитам това да бъде изразено по друг, малко по-цивилизован начин. Не виждам нищо лошо те да бъдат включени под формата на аксесоари в модата и трендовете за пролет-лято 2017. Така феновете на онлайн апликацията няма да им се налага да имат интернет, селфи камера и мощен смартфон, а ще ходят с гордо вдигната глава, на която най-вероятно ще се поклащат кучешки уши или венче от изкуствени цветя.
Стефан А. Щерев, актьор и тв водещ:
В ДНК-то на модната индустрия е да регистрира бързо промените около хората, да ги прави „носими“ и присъстващи в outfit-a им. Snapchat украшенията не останаха незабелязани от други платформи за комуникация – Messenger на фейсбук също се сдоби с ушички, коронки, рогца, очилца и подобни. Подобни неща бяха възможни и преди повече от десетилетие в някои модели телефони на Сименс - доста примитивни и груби, но вършеха същата работа. Днес така можем да забавляваме младите девойки или евентуално някое дете. Струва ни се забавно през първите пет минути. След това красотата се отцежда до смислеността на разговора, а не до венеца с маргаритки или кучешкото носле на нечие лице.
Костадин Кръстев-Коко, фотограф:
Крием се зад Snapchat муцунки и влизаме в Snapchat рамки може би, за да не забравяме за онова детското, което се крие в нас. Дизайнерите пък решиха да ги материализират и да им вдъхнат живот. Не за друго, но може би за да ни напомнят, че модата преди всичко е забавление, независимо дали ще я използваме за прикритие, за да влизаме в рамки или просто за да изразим най-доброто от себе си.
Лазар Кисьов, певец:
Телефонните апликации все повече започват да диктуват нашето ежедневие и нищо чудно, че дизайнерите се възползват от милионните почитатели на забавните приложения. Малките акценти от Snapchat колоритно допълват дрехите, пък и някоя да не е от най-сполучливите, със сигурност този факт ще бъде пропуснат от зомбираните мобилни маниаци.