Преминете към основното съдържание

Какво не бива да ядем за закуска

Ще трябва да се откажем от любимите бухти на баба

Сутрешното хранене е много важно за нас. То може да ни зареди с енергия за целия ден или да причини сънливост и да навреди на организма.

Избягвайте печени или пържени бекон, шунка и колбаси, защото те са мазни и ще затормозят стомаха ви. Така че, ако сте любител на яйца с бекон – една толкова нетипична закуска за нас, оставете бекона настрана и се насладете на яйцата.

Сутрин не е желателно да ядете и мюсли със стафиди. В допълнение към високия гликемичен индекс, тези храни съдържат много въглехидрати. Стафидите съдържат огромно количество захар, което след два часа предизвиква силно чувство на глад.

Подобна закуска би довела до трупане на излишни килограми, особено ако не спортувате активно.

Има хора, които не могат да си представят сутрин без чаша кафе с кроасан. Закуските, които съдържат мая, причиняват подуване на корема, а и са много калорични.

Палачинки, бухти, баница – все любими неща за похапване сутрин, но те не ни дават нищо полезно освен някой и друг килограм отгоре и угризения на съвестта. Оставете тези вкусотии за деня, в който ядете всичко.

Хората със заболявания на стомашно-чревния тракт не трябва да пият пресни сокове на празен стомах. Те съдържат захар, бързо усвоими въглехидрати. Киселините в техния състав действат върху лигавиците, провокират гастрит.

За закуска специалистите препоръчват да хапваме яйца, кисело мляко, плодове (1 вид плод на хранене), чия, ленено семе, ядки, сушени плодове и мед.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser