Преминете към основното съдържание

Кардио упражненията, които са по-ефективни от тичането на пътеката

Галерия

Бягането е най-популярният вид кардио активност, но има и други упражнения, които са по-интензивни и техният ефект е по-голям. Кои са те - вижте в галерията ни.

Названието "кардио" подсказва основните органи, които се натоварват при тренировката - сърцето и кръвоносните съдове. С увеличаването на сърдечния ритъм се осигурява повече кислород на мускулните клетки, а това води до по-здрави органи и по-бързо изгаряне на калориите. Предимствата на този вид тренировка са, че се укрепват сърцето и белите дробове, повишава се плътността на костите, предотвратяват се сърдечни болести, високо кръвно, диабет, затлъстяване и се намаляват нивата на стреса.

За да постигнете желаните резултати, се препоръчва да правите кардио упражнения поне три дни в седмицата, а загрявката преди тях е от изключително значение. Подходящото времетраене е от 15 до 60 минути, в зависимост от степента на интензивност и собственото ви ниво. Сутрешните кардио тренировки са най-ефективни, особено ако са на гладно. През нощта организма ви изразходва само мазнини, за да запази глюкозата. Ако закусите след тренировката, засиленото топене на мазнините ще продължи през целия ден.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser