Преминете към основното съдържание

Къде можете да видите новите технологии „в действие“?

Мястото е първата по рода си демо зона на Huawei в най-големия технологичен хипермаркет в страната – „Техномаркет Mакс“ в София

Ако сте сред феновете на Huawei, то имаме прекрасна новина за вас! Вече можете да видите, тествате и закупите продуктите от все по-растящото портфолио на марката на едно място - в най-големия технологичен хипермаркет в страната „Техномаркет Mакс“ на бул. „Цариградско шосе“ 92. В първата демо зона на китайския технологичен гигант ще можете да видите и тествате на място не само смартфоните, в които Huawei е категоричен лидер, но и други продукти на марката като таблети, смарт часовници, смарт кантари, смарт аудио продукти, както преносими, така и за дома, Wi-Fi продукти от различен мащаб, както и да намерите богато разнообразие от оригинални аксесоари за тях.

Цветозар Атанасов, търговски директор на „Техномаркет“, сподели: „Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, one-stop-shop, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life, и се вдъхновихме да ѝ дадем физическо изражение в нашия магазин. Смятаме, че той е най-естественото място, където потребителите могат да видят как интелигентните технологии могат да подобрят техния лайфстайл“.

<p><em></em>Цветозар Атанасов, търговски директор на "Техномаркет", Миглена Кирякова, ритейл директор на Huawei за България и Македония и Емилия Кирилова, PR мениджър на Huawei представят новата демо зона на марката</p>
<p><em></em>Цветозар Атанасов, търговски директор на "Техномаркет", Миглена Кирякова, ритейл директор на Huawei за България и Македония и Емилия Кирилова, PR мениджър на Huawei представят новата демо зона на марката</p>

„Демо зоната на Huawei в „Техномаркет Mакс“ е перфектното място да пазаруваш удобно, информирано и с добра емоция. Но идеята ни надхвърля самото пазаруване. В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие“, допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.

Миглена Кирякова, ритейл директор на Huawei за България и Македония, представи примерни сценарии на използване на екосистемата от продукти, един от най-атрактивните от които е в посока грижата за физическата ни форма. Тя описа как работят в комбинация уникалните функции, които предлагат смарт часовникът Watch GT 2, смарт кантарът Huawei Body Fat Scale и новите безжични слушалки FreeBuds 3, свързани помежду си и със смартфона с приложенията Huawei Health и AI Life. Тя наблегна още на ролята на ритейла като крайната и решаващата фаза при покупката, и на важността тази покупка да се усеща не само изгодна и полезна, а и като изпълнено с вдъхновение и приятни емоции преживяване.

Откриването на демо зоната в „Техномаркет Mакс“ е само първата за годината крачка от предстоящите анонси на нови типове продукти на Huawei на българския пазар през 2020 г.

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser