
Рекламната кампания на Calvin Klein от 1992 г. с участието на Кейт Мос и Марк Уолбърг вече се счита за емблематична. Но британския топмодел призна в интервю за радио BBC, че спомените й от тази фотосесия "не са най-добрите".
Кейт била на 18 и трябвало да позира топлес, като на някои снимки притиска цялото си тяло към полуголия Уолбърг. По това време той е известен на света като популярния рапър Марки Марк, но все още не е започнал филмовата си кариера. 19-годишният Марк се държал като голяма звезда. Мос си спомня:
„Беше такъв мачо, цялото внимание беше върху него. Беше заобиколен от цяла свита. А аз бях само някакъв модел.“
На въпроса на водещия дали е усетила в този момент, че я пренебрегват, Кейт отговори утвърдително. И добави:
„Да, напълно. Освен това се чувствах уязвима и уплашена. Струва ми се, че те просто използваха моята уязвимост ... Бях млада и невинна, на Келвин това много му харесваше.“
Мос била толкова нервна преди фотосесията, че лекарят й предписа валиум:
„Наистина се чувствах зле преди снимките. Не можех да стана от леглото седмица-две“,
разказва моделът. Това не е първият път, когато тя споменава, че е претърпяла срив, докато работи за Calvin Klein с Уолбърг. Преди повече от 10 години, в интервю за Vanity Fair, Кейт разказа как се е притеснявала от факта, че фотосесията изобщо не е в нейния стил и ще й е неудобно да „снима с този здравеняк“.
Когато преди години Уолбърг бе помолен да разкаже за тази фотосесия, той отговори, че "никога не е имал проблеми с Кейт":
„Може да съм бил малко груб. И вероятно не съм знаел как да поддържам светски разговор. Но я видях, поздравихме се: според мен по това време вече се бяхме виждали на различни събития. Така че си казахме „Здравей“ и си разменихме любезности.“