

Хейли Бийбър продаде козметичната си марка Rhode за един милиард долара на компанията e.l.f. Cosmetics. Брандът е изграден изцяло върху естетиката на Хейли. Нейното лице, нейният стил, чиста кожа, предпочитания за грим и цветове. Това се случи, малко след като избухна скандалът в социалните мрежи, в който Джъстин Бийбър публично сподели, че е казал на съпругата си, че никога няма да бъде на корицата на Vogue Америка. Е, през изминалия месец тя не само се появи на самостоятелна корица, но и направи най-успешната си бизнес сделка.
Маникюрът на Хейли е неизменна част от стила й. Тя е инфлуенсър в истинския смисъл на думата и когато покаже ноктите си онлайн, те се превръщат в най-желания стил в ноктопластиката, дори да е нещо съвсем семпло. Формата, изборът на нюанс – всичко има значение. В галерията можете да откриете някои от най-популярните тенденции, стартирани от Хейли Бийбър.