Преминете към основното съдържание

Кога е най-добре да тренираме?

16:30 – ТРЕНАЖОР / Ако редовно се качвате на велосипеда по това време на деня ше отслабнете 2 пъти по-бързо и ще изгорите повече калории. Именно в 16:30 тялото е с най-висока температура и мускулите са най-податливи и гъвкави.

4 от 8

16:30 – ТРЕНАЖОР / Ако редовно се качвате на велосипеда по това време на деня ше отслабнете 2 пъти по-бързо и ще изгорите повече калории. Именно в 16:30 тялото е с най-висока температура и мускулите са най-податливи и гъвкави.

© iStock



Свързани статии
5 правила на плоския корем

За да се разхождате лятото с гордост, трябва да спазвате някои неоспорими задължения. И да ги спазвате, без да жалите корема си.

Стегнете корема с TRX!

Тренировките с противодействие на гравитацията използват собственото ви тегло за тежест, а освен корема, стягат и ръцете

Нови спортове за ново тяло: SUP ЙОГА

Една от най-актуалните дисциплини извън залата, с която да поддържате форма през лятото

В кои часове е подходящо да тренираме?

Проверете в кои часови зони и по кое време на деня е най-удачно да спортувате

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser