
Когато цифрите говорят, всички мълчат! Резултатите от най-големия вкусов тест на собствени марки на Lidl, проведен от IPSOS в България, показват, че 86% от българите одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, 82% потвърждават качеството им, а 81% биха препоръчали на свои близки, познати и приятели да опитат тествания от тях продукт.
В проучването се включиха 4600 респондента от 6 областни града, които тестваха 199 продукта от 24 собствени марки на Lidl в следните категории: млечни, месо (грил и зимен асортимент) и риба, колбаси, бира и сладолед.
Резултатите за одобрение на вкуса при продуктовите групи също са красноречиви: 85% одобряват вкуса на млечните продукти, 81% за бирата, 92% за сладоледа собствена марка на Lidl и 84% – колбасите. В категорията месо и риба резултатите за одобрение на вкуса са: 88% за грил серията, 89% за зимния асортимент и 95% за рибата.
“С този най-мащабен вкусов тест, който направихме, валидирахме още веднъж факта, че голяма част от нашите клиенти идват при нас, защото има нещо, което самите те – или пък техните близки – много обичат, и което купуват само от Lidl. Това са продуктите от собствените ни марки, които са в основата на нашия бизнес модел. Те са гарант за качество и за характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена. Затова сме много щастливи, че резултатите от проучването недвусмислено потвърждават, че хората разпознават качеството на продуктите ни, харесват вкуса им и ни се доверяват“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България.
Ако и вие искате да опитате някои от продуктите от собствените марки на Lidl, то ще можете да го направите след 25 май в София, а по-късно и в останалите градове, в които има магазини на Lidl, където ще се проведат вкусови тестове на изброените по-горе продукти.
Повече информация за резултатите от проучването можете да видите тук.