Преминете към основното съдържание

Кои революционни грим продукти са създадени в бекстейджа на модните ревюта?

Каквото се случва в бекстейджа на ревютата, най-често не си остава там. И доказателството за това е по-долу
© ImaxTree

От Русия с любов

Москва. 2016 г. Месец април. Висшето общество в руската столица очаква уникално шоу – повторение на ревюто на Giorgio Armani от Модната седмица в Милано. Зад кулисите ври и кипи. Екипът на Линда Кантело, креативният грим директор на марката, повтаря дословно визията от февруарското дефиле. Появява се и самият Маестро. „Червилото не ми харесва. Цветът му е прекалено хладен. Трябва нов нюанс“, категоричен е дизайнерът. Кантело, която отдавна е свикнала с капризите на Армани, бързо нарязва и смесва парченцата от няколко червила и ги нанася на устните на моделите. За радост, един от нюансите получава одобрението на Маестрото. Ревюто минава с пълен успех. А останалата част от новия цветен „коктейл“ заминава за производство във фабриката на Armani. Така през ноември същата година се появява новият нюанс на култовото червило Rouge D'Armani – Russian Rose.


РУЖЪТ Е ЗВЕЗДАТА НА ЗИМНИЯ ГРИМ


В последния момент

Колко много продукти са създадени точно преди моделите да излязат на котешката пътечка! Линда Кантело има и още едно, превърнало се в бестселър червило, създадено в бекстейджа – течното червило Lip Maestro. Тя го измисля, след като Джорджо Армани й казва, че иска устните на моделите да бъдат в матов ярковиолетов нюанс. „Взех чисти пигменти и ги смесих с фон дьо тена Face Fabric. Разбира се, в последствие формулата беше усъвършенствана“, разказва Линда.

От задкулисието на ревютата идват не само гримове, но и инструментите за нанасянето им – четките. Често гримьорите сами ги оформят, за да прецизират нанасянето, а в последствие те стават масови. Между другото, прочутият гримьор Дик Пейдж, който много години беше начело на грима на Shiseido, смята, че четките не трябва да се използват по инструкции, а както ни е по-удобно – с четка за червило той нанася очна линия, с четка за грим – нанася коректор, а с неговия апликатор запълва веждите. Изглежда странно, но резултатът наистина си заслужава креативността.


ЗАЩО НЕ ТРЯБВА ДА ПРИБИРАТЕ ЯРКИТЕ СЕНКИ ЗА ОЧИ?


В цветовете на дъгата

А знаете ли как са създадени цветните коректори? Първоначално гримьорите смесвали сенки за очи с пудра и фон дьо тен, за да изравнят тона на лицето – лилавото например прикрива жълтеникавия тен, оранжево-червеникавото пък скрива тъмните кръгове около очите. Днес разбира се всичко е на по-професионално ниво. Дик Пейдж обаче продължава да използва лавандулови сенки вместо хайлайтър, като го нанася по дължината на носа, брадичката и челото.


МИГЛИТЕ: ОТ L ДО XXL


Две в едно

През 1996 г. Тери де Гунзбург – основателката на марката By Terry, е начело на грима в YSL. Тя винаги е искала продукт, който не просто прикрива недостатъците, но и озарява кожата, нанася се и се блендира лесно. Веднъж по време на ревю на Тери й идва смелата идея да комбинира фон дьо тен, светлоотразяващи частици и хидратиращи съставки в продукт, наподобяващ писалка с четка вместо писец. Така се появява знаменитият Touche Eclat. И въпреки че днес много марки предлагат подобни продукти, той си остава легенда.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser