Преминете към основното съдържание

Колекцията на Джорджо Армани придаде нови измерения на сивия цвят

Галерия
Толя Стоянова / Снимки: IMaxTree

Посланието на колекцията на Армани е свързано с безвремието, което е централно за кризисен момент като този, в който идеите и последователността са от ключово значение. Дизайнерът показа, че сивият цвят не е скучен, а универсален символ на елегантност, запечатал се като перманентен, с уникалното си излъчване, независещо нито от сезона, нито от новите тенденции.

Колекцията на Джорджо Армани пролет-лято 2021 г. беше излъчена на живо, на 26 септември по националната италианска телевизия. Армани е първият дизайнер, който отмени присъствието на публиката на модното си шоу, когато COVID-19 удари Милано, през февруари 2020 г. „Подозирам, че като човек, който е живял доста години и е имал голям опит, вероятно съм развил усещане за това кога нещата са истински сериозни“, написа 86-годишният дизайнер в имейл преди излъчването на ревюто.

„Продължих да се събуждам рано, да тренирам, да закусвам, да чета вестници и след това да преглеждам някои имейли“, сподели той за времето, прекарано в изолация и допълни, че се надява да се поучим от този опит, използвайки го като възможност за преосмисляне. Армани сподели, че искрено се надява дизайнерите да си дадат равносметка, да помислят за проблемите, свързани с отпадъците, околната среда, продуктите с лошо качество, маркетинговия подход и заяви, „Надявам се, че модата ще преразгледа своите приоритети, като се поучи от този опит“.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser