Преминете към основното съдържание

Lancome с кампания срещу неграмотността

Лицата на марката също застават зад каузата
© Instagram

Представете си да не можете да напишете собственото си име или да помогнете на децата си да напишат своето. Представете си да не можете да прочетете медицинската ви рецепта или да разберете думите на пътната табела. Сигурно ви е трудно да го направите. А още по-трудно е да си представите, че по света има цели 76 милиона млади жени, които са неграмотни.

За да им помогнат и подкрепят, луксозната френска марка Lancome в партньорство с организацията NGO Care стартираха кампанията #writeherfuture. С нея те ще осигурят образователни програми, в които повече млади жени да имат шанса да напишат собственото си бъдеще.

В подкрепа на кампанията се включиха не само лица на марката, но и други известни личности като Пенелопе Крус, Джулия Робъртс, Кейт Уинслет, Лупита Ньонг'о, Изабела Роселини и Лили Колинс.

 

 

 

 

A post shared by Lancôme Official (@lancomeofficial) on

 

 

И вие можете да покажете своята подкрепа за #writeherfuture като влезете на сайта app.writeherfuture.com и напишете вашето име, за да може и тя да напише своето. Използвайте и хаштага на кампанията и следете страницата на Lancome в Instagram за още новини около благотворитената инициатива.

Ние вече го направихме!

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser