На 59 годишна възраст, след няколкогодишното си експериментиране в различни проекти, синът на легендарният парижки стилист Тед Лапидюс взе нов обрат в своята дизайнерска кариера
Наскоро той създаве своя дигитална модна къща, наречена Création Olivier Lapidus, която има за цел да показва на клиентите си всеки сезон дефиле под формата на дигитален филм, който е базиран на принципа на "виж сега купи сега".
Преди новата си роля във френската модна къща той е бил творчески директор на Balmain Homme през 1985-1986 г., след което създава Maison Lapidus до закриването му през 2000 г. и започва да проектира декори за хотел Felicien в Париж.
Модата, която Оливие създава е съчетание с технологията. Лапидюс е новатор, който през 1990-те създава рокли от соларни пана, плодови фибри и прах от скъпоценни камъни.
"Той е много по-напред от времето си, Оливие Лапидюс винаги се интересува от новите технологии. Той е дизайнер, който резонира със стремежите на днешното общество и ще отговори на предизвикателствата на Lanvin в XXI век ", казва г-Шоу ЛанУанг, главен изпълнителен директор на Lanvin.