Преминете към основното съдържание

Louis Vuitton е най-скъпата марка на 2019 година

Модната къщата успя да намери място в класацията при Chanel и Hermès
© iStock

Маркетинговата агенция BrandZ публикува класация на най-скъпите модни марки за 2019 година, начело с Louis Vuitton с оценка 47,2 милиарда долара. След него са Chanel и Hermès, които се оценяват съответно на 37 и 31 млрд. долара.

Сред десетте най-скъпи марки са и Gucci ($25,3 млрд.), Rolex ($8,4 млрд.), Cartier ($6 млрд.), Burberry ($4,7 млрд.), Dior ($4,7 млрд.), Saint Laurent ($3,6 млрд.) и Prada ($3,5 млрд).


ОЦВЕТЯВАМЕ С МОЛИВИ НА LOUIS VUITTON


Според BrandZ тази година луксозният сегмент отбелязва общо увеличение от 29%. Saint Laurent показа най-голямо увеличение - рейтингът на френската модна къща с Антъни Вакарлело начело нарасна с 45% в сравнение с миналата година.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser