
Маркетинговата агенция BrandZ публикува класация на най-скъпите модни марки за 2019 година, начело с Louis Vuitton с оценка 47,2 милиарда долара. След него са Chanel и Hermès, които се оценяват съответно на 37 и 31 млрд. долара.
Сред десетте най-скъпи марки са и Gucci ($25,3 млрд.), Rolex ($8,4 млрд.), Cartier ($6 млрд.), Burberry ($4,7 млрд.), Dior ($4,7 млрд.), Saint Laurent ($3,6 млрд.) и Prada ($3,5 млрд).
ОЦВЕТЯВАМЕ С МОЛИВИ НА LOUIS VUITTON
Според BrandZ тази година луксозният сегмент отбелязва общо увеличение от 29%. Saint Laurent показа най-голямо увеличение - рейтингът на френската модна къща с Антъни Вакарлело начело нарасна с 45% в сравнение с миналата година.