Преминете към основното съдържание

MANGO и фондация „Феро“ отново обединяват сили в борбата срещу рака на гърдата

Всички придобити средства от колекцията ще отидат в сметката на фондацията
© Архив на марката

Испанската марка, за пореден път обединява усилия с фондация „Феро“ срещу борбата с рака на гърдата. Точно на 19 октомври брандът пусна новата си колекция в знак на солидарност към страдащите от онкологичното заболяване. Компанията продължава да дава своя принос в битката с болестта в сътрудничество с фондация „Феро“, която е отдадена на транслационни изследвания за рака.

Колекцията вече е налична в онлайн магазина на марката и включва тениски, суитшърти и козметични чантички от дамската линия, които вече са пуснати в продажба и по физическите магазини на MANGO. Облеклото и аксесоарите в колекцията се характеризират с общото им послание за сила и надежда, под знака на иконичната розова панделка.

Всички спечелени средства от реализацията на колекцията ще бъдат дарени на фондацията. През 2018 г. събраните пари бяха на стойност над 320 000 евро и бяха дарени на тяхната програма за разширена молекулярна диагностика за рак на гърдата, имаща за цел да открие молекулярни промени. Те са ключови за развитието на тумора и могат да бъдат лекувани с целенасочени интервенции.

Нещо повече, клубът за лоялност на марката „MANGO likes you“ ще удвои бройката на харесванията на своите членове, поръчали артикул от колекцията. Тази програма прави възможна монетизацията на техните лайкове в средства, които ще бъдат дарени на малки НПО-та.

През месец юни за пръв път MANGO пусна на пазара своята мъжка колекция за солидарност към рака на простатата, отново в колаборация с фондация „Феро“.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser