Преминете към основното съдържание

Марката на Риана Fenty спира

Fenty издържа на пазара само две години

LVMH спира марката Fenty, проектирана и основана от певицата Риана. Конгломератът взе това решение поради ниските продажби - беше планирано марката да пуска 8 колекции годишно, което се оказа огромна и твърде амбициозна задача.

Локдаунът също се отрази на продажбите - певицата не можа да контролира напълно доставките и процеса на създаване на продуктите.

Съобщава се, че сайтът Fenty ще спре през следващите седмици. В същото време линиите Fenty Skin, Fenty Beauty и Savage x Fenty ще продължат да се развиват.

Новината раздели мненията на феновете на певицата – много от тях са на мнение, че продуктите на луксозната марка са прекалено скъпи и това е причина за провала й. Но други защитават ценовата политика на бранда, изтъквайки, че луксозните продукти не могат да бъдат евтини.

Още по етикети

Риана , Fenty
messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser