
LVMH спира марката Fenty, проектирана и основана от певицата Риана. Конгломератът взе това решение поради ниските продажби - беше планирано марката да пуска 8 колекции годишно, което се оказа огромна и твърде амбициозна задача.
Локдаунът също се отрази на продажбите - певицата не можа да контролира напълно доставките и процеса на създаване на продуктите.
Съобщава се, че сайтът Fenty ще спре през следващите седмици. В същото време линиите Fenty Skin, Fenty Beauty и Savage x Fenty ще продължат да се развиват.
Новината раздели мненията на феновете на певицата – много от тях са на мнение, че продуктите на луксозната марка са прекалено скъпи и това е причина за провала й. Но други защитават ценовата политика на бранда, изтъквайки, че луксозните продукти не могат да бъдат евтини.