Преминете към основното съдържание

Меню за отслабване и за енергия

Вкусни тридневни рецепти
© iStock

Вижте менюто за Ден 1 и Ден 2 и още вкусни рецепти за следващите дни.

Първа седмица

Пети ден – вкусни плодове, но засищащи

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнения с гирички за укрепване на гърба.

Седнете върху гимнастическа топка с изправен гръб. Вдигнете ръце на височината на раменете, свийте ги в лактите. Дръжте гирите в посока напред. Бавно вдигайте и спускате ръцете. Повторете 30 пъти.

Шести ден – добавете сила с въглехидрати

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнения с топка за добра координация.

Марширувайте енергично на място. Гърбът е изправен. Хвърлете топката високо нагоре с дясната ръка и я хванете с лявата. Повторете 30 пъти.

Седми ден – картофите, средство за отслабване

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser