Преминете към основното съдържание

Менюто зависи от Луната

Бърза справка в кой ден от седмицата с какво да се храните
© iStock

Най-лесният начин да поддържате балансирано тегло, е, като се храните според фазите на Луната. Научно доказано е, че когато Луната навлезе в нова лунна фаза, настъпва промяна и в електромагнитното поле на Земята. Това се отразява на емоционалното и на физическото ни състояние. Лесно можете да предвидите какво меню да си създадете за конкретната седмица или ден, когато познавате особеностите на това влияние.

Знаете ли че...

Kогато Луната е в огнените знаци (Овен, Лъв, Стрелец), най-добре се усвояват белтъчините, когато е в земните (Телец, Дева, Козирог) – солите, когато е във водните (Рак, Скорпион, Риби) – въглехидратите, а във въздушните (Близнаци, Везни, Водолей) – мазнините.

Фазите на Луната са важни и за здравето.

При новолуние организмът се чисти най-лесно от токсини и вредни вещества, затова фазата е перфектна за разтоварващ ден.

При растяща Луна организмът укрепва и възстановяването от болести е по-бързо.

При пълнолуние не планирайте операции, тъй като тогава раните кървят по-обилно. Най-добре ги отложете за периода на намаляваща Луна. Разбира се, не става дума за случаите, когато те са спешни.

Дните от седмицата влияят върху здравословното хранене.

В понеделник трябва да се ограничава хлябът, тестените изделия и солта.

Вторник е подходящ за бобови храни и пикантни подправки.

В сряда наблегнете на зеленчуците.

В четвъртък стойте далеч от сладкиши.

Петък е идеален за плодове и ядки.

Събота – за млечни продукти и яйца.

Неделя е със „свободна програма“ - тогава организмът е максимално активен и усвоява всички видове храна.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser