По информация поднесена от WWD, интересите на милениалите променят парфюмите на пазара. По-специално - постоянното им желание за иновации и страстта им към технологиите. За тях не е толкова важна историята на марката и кой ще представлява бранда, а се интересуват от качеството и уникалния аромат.
"Няма повече идеи за универсални аромати, както е било преди", казва Брук Банварт, вицепрезидент и управител на ароматите в Sephora. "Парфюмерийните марки създават нова естетика и се обръщат към традиционния модел на произвеждането на единични аромати. Те са уникални по отношение на своята идентичност и са с по-модерен подход към индивидуалността и стила като цяло."
Един от най-успешните марки на парфюм според WWD са By Kilian, Atelier Cologne и Jo Loves. Всички те предлагат на клиентите уникални аромати, които се различават от тези на мас-маркета. Променило се е и отношението на хората към разделението на ароматите по пол.
ПАРФЮМИТЕ, КОИТО ГОВОРЯТ ПОВЕЧЕ ЗА ХАРАКТЕРА И НАСТРОЕНИЕТО ВИ ОТ САМИТЕ ВАС
"Преди стотици години, ние не разделяхме ароматите на мъжки и женски. Това беше ход на пазара", казва Дорийн Буше, вицепрезидент на глобалната търговия на марката Symrise, "Ще забележите, че в парфюмерийните марки става въпрос за самия аромат. Той не може да бъде мъжки или женски, а е просто чудесен аромат.", добавя той.
Също така се отбелязва, че купувачите се интересуват повече от състава на ароматите. Sephora предлага на клиентите да участват в тематична викторина Fragrance IQ, кяото им помага да се определи какви аромати са предпочитани от тях и така да си изберат опции. Можете да направите теста в самите магазини или онлайн. След като научавате резултатите от теста, можете веднага да изберете вашия перфектен аромат от онлайн магазина на марката.
"Клиентите обичат ясни и интересни онлайн приложения, които могат да направят пазаруването по-необичайно, атрактивно и лесно", - добавя Буше.