Преминете към основното съдържание

Може ли да се комбинира гладуване със спорт?

Има и „добри“ мазнини, от които не бива да лишаваме организма дори по време на диета
© iStock

Диетите, базирани на гладуване (независимо дали за здравословен или естетичен ефект), трябва да се прилагат в периоди, когато мускулите НЕ се натоварват активно, твърдят експерти по здравословно хранене.

Според тях, ако комбинираме гладуване със спорт, организмът ще се изтощи допълнително, а ефектът от фитнеса ще е по-скоро обратен. Когато спортува, човек трябва да консумира не по-малко количество, а по-високо качество храна – повече въглехидрати, сурови плодове и зеленчуци.


           ПЕТ РИТУАЛА НА ТИБЕТСКИТЕ ЛАМИ ЗА ЕНЕРГИЯ И ПОДМЛАДЯВАНЕ


 

Добри“ и „лоши“ мазнини

Според експертите организмът се нуждае от мазнини, които да му дават 20-30% от дневния прием на калории. Въпросът е какви мазнини са добри за нас? Според учените това са ненаситените мазнини, които се намират в зърнените храни. Омега 3 ненаситени мазнини са много полезни за организма и се съдържат в рибата и всички морски продукти.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser