Преминете към основното съдържание

Музата Джони Мичъл

Еди Слиман снима музикалната дива от 70-те

Признаваме, че все още не беше стихнала радостта ни от избора на Джоан Дидион за рекламно лице на Celine, друга модна къща спря дъха ни отново. Лице на пролетно-лятната кампания на Saint Laurent е великата Джони Мичъл.

Стайлинг с туника, кожен елек и шапка федора изразява най-цялостно духа на ранния Ив Сен Лоран. Еди Слиман създава шапката специално за Джони, която позира с китарата си и въплъщава страстната и нешлифована женственост.

Снимките отново са дело на творческия директор на Saint Laurent Еди Слиман и са заснети в дома й в Бел Еър в Калифорния. Новата кампания на модната къща е част от един цялостен проект, в който музиканти влизат в ролята на рекламни лица. Такива са били Къртни Лов, Мерилин Менсън, Ким Гордън. Самият Еди Слиман също е бил рекламно лице. Не е чудно, че този бранд има тесни връзки с рок-енд-рол визията.

Вълнуващ момент в модата е дизайнерите да оказват внимание на творци от всички възрасти. Аплодираме тези прояви, а рекламната кампания на Saint Laurent SS 2015 вече се радва на особен интерес. Изглежда, че 70-те и духът на свободата, който носят, се настанява трайно в нашето време. И това ни харесва! 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser