

Никола Гескиер покани дългогодишния си приятел, френския художник Филип Парено, да създаде инсталация специално за модното шоу на Louis Vuitton в Париж. Заедно Джеймс Чинлънд направиха декор, който изглеждаше като космически кораб.
„Това е първият път, когато създадох колекция в диалог с някого“, каза Гескиер преди ревюто, добавяйки, че декорът всъщност е „вид цвете, карнавално цвете“. Виждали ли сте по-голямо цвете?! В макси размери бяха представени и някои от модните находки на подиума.
Ключодържателят, който допълва много от чантите на марката, беше по-голям от обикновено. Нещо подобно се случваше и с дрехите. Нямаше как да не забележим гигантските ципове върху тоалета на HoYeon Jung, която се появи първа на пистата. „Louis Vuitton вече не е компания за кожени изделия, а за мода. Много сме горди с този резултат, след всички тези години“, каза Гескиер.
Що се отнася до циповете, дизайнерът обясни, че те са най-големите, произвеждани някога. Процесът на преувеличаване на един елемент от дрехата доведе до уголемяване и на други части.
Все пак той искаше да покаже нещо по-дълбоко зад играта на пропорции. Гескиер каза, че използва мащаба, за да наруши кодовете на женствеността. „Идеята беше да погледнем нещо красиво, нещо сладко, и да забележим каква сила има в тези елементи“, обясни той.
„Заедно с Филип и работейки през очите на художник“, каза Гескиер, „понякога имах чувството, че сме като деца. Мисля, че бях по-свободен да наруша някои граници“, допълни дизайнерът. И беше прав. Определено ги наруши, но ефектът беше забележителен.