
Ако сте били в някоя от азиатските страни през последната година, няма как да не сте забелязали рекламите на фон дьо тен и пудра, таргетиращи мъже. И със сигурност сте се взирали дълго в лицата на минувачите, за да си направите статистика колко от представителите на силния пол носят грим. Не са малко, особено в Тайланд!
Факт е, че азиатските мъже са по-суетни от европейските. Факт е също, че рекламите на новите грим продукти в Тайланд и Сингапур са насочени по-често към силния пол. От 10 реклами на козметика, които ще видите в списания, на билборд, на летището или в самолета, 6 са за мъже.
Според експерти в бранша, декоративните продукти като фон дьо тен и пудра трудно ще влязат в козметичния несесер на европееца не само защото той не е толкова суетен, а защото азиатците почти нямат окосмяване по лицето, а това им позволява да използват тониращи продукти.
В Азия над 40 на сто от бялата козметика също е предназначена за силния пол. В това отношение Европа също се движи напред – много от козметичните марки имат успешни серии за грижа, разработени специално за силния пол. И тук не става въпрос толкова за суета, колкото за здравословно допълнение към мъжкия козметичен несесер. Особено в хидратиращата грижа.
Един от последните продукти, който излезе наскоро, е новият концентриран гел Clinique for Men Maximum Hydrator Activated Water-Gel Concentrate на CLINIQUE.
Иновативната му формула увеличава хидро-резервоара на кожата мигновено със 179%, има антиоксидантна защита и охлаждащо действие, а и не оставя следи. Идеален е за след бръснене, тъй като успокоява раздразнената кожа. Може да се ползва и в зоната около очите. Цената му е 100 лв.
И понеже вярваме, че любовта на мъжа минава през стомаха, за да възбудите апетита на суетата му, изберете му нов летен парфюм. Вижте нашите 8 идеи за ухания според стила му: