
Чарлийз Терон е от онези жени, които дори не се замисляме, когато наричаме "икона". Няма нужда и да обясняваме защо. Тя просто е такава. И точка.
Неслучайно вече почти 10 г. актрисата е лице на един от най-иконичните парфюми на Dior - J'Adore. Логично - икона и иконичен аромат. Новата интепретация на класическото ухание, J'Adore Absolu, не прекъсва традицията. Напротив! Той идва още по-женствен и красив от всичко, което сме виждали досега не само в познатия флакон, но и в ново видео.
В последната рекламна кампания режисьорът Ромен Гавраст решава да преплете класиката с модерното. В едно невероятно красиво видео той съчетава препратки към картината "Турска баня" на Жан Огюст Доминик Енгър с музиката на Кание Уест. Резултатът е наистина впечатляващ!
Интересен факт е, че банята, която виждате във видеото, не съществува реално. Тя е специално създаден за снимките макет, висок 55 метра, за построяването на който са били нужни няколко седмици. След края на снимките той е рециклиран, така че резултатът е едно запомнящо се видео с 0% вреда за околната среда. Целта на Ромен Гаваст е била да предложи нещо наистина зрелищно и истинско, а не модерната, но изскуствена 3D компютърна анимация. И резултатът е видим!
А ВИЕ, ВИЕ КАКВО БИХТЕ НАПРАВИЛИ ЗА ЛЮБОВТА?
Едновременно мащабен и интимен, клипът показва турска баня, в която влиза иконата на J'Adore - Чарлийз Терон. Тя е заобиколена от още красиви жени, които накрая се обединяват, за да покажат женската сила и целеустременост. Сигурни сме, че веднага сте забелязали и изящната златна рокля на актрисата. Тя е създадена лично от творческия директор на Dior Мария Грация Киури. Вижте още бекстйдж кадри от клипа в нашата галерия.
Новият J'Adore Absolu сякаш се усеща във въздуха, докато гледаме клипа. Той е олицетворение на лукса, още по-плодов, но запазващ оригиналните нотки на класическия аромат. Розата, под формата и на абсолю, и на есенция, се разтваря с нова, по-портокалова нотка. Добавете към това и абсолю магнолия и акватична флорална нотка и получавате нова икона не само за Dior, но и за парфюмерията като цяло. Флаконът запазва класическата си форма, но познатата златна огърлица в основата на капачката е заменена със стилна вълнообразна форма. Просто перфектен - и отвътре, и отвън.