Преминете към основното съдържание

Нова рекламна кампания на GUCCI в стила на картините на Botticelli

В главните роли са актрисата Киара Мастрояни и правнучката на "неоткрития крал" на Италия Джани Аниели
Gucci Cruise 2018
Gucci Cruise 2018 © Mick Rock

Този сезон пътуваме заедно с GUCCI за Рим - родният град на творческия им директор Алесандро Микеле. 

Италианският бранд си сътрудничи с британския фотограф Мик Рок, а резултатът е нефилтрирана поредица от движещи се и привлекателни портрети на истински хора на реални места: "Римската рапсодия".

Разположени в римски апартаменти и квартални паркове, наред с ярки студийни портрети, натуралистични и интимни, позволяващи на харизмата на героите да заемат предна позиция. Това е портфолио, което отпразнува истинските неконформисти и ексцентрици.

GUCCI "Roman Rhapsody"

Галерия

GUCCI "Roman Rhapsody"

Gucci Cruise 2018 © Mick Rock

За видеото си Мик Рок е вдъхновен от Syd Barrett, Lou Reed, Iggy Pop, Blondie, Talking Heads, Ramones и Sex Pistols. Мик е бил официаленият фотограф на Дейвид Бауи по време на Ziggy Stardust. Той също така е създал редица корици на албуми, сред тях сяTransformer на Lou Reed, Raw Power на Iggy and the Stooges и Queen II на Queen. 

Моделите са едни от най-известните римляни като правнучката на най-влиятелния бизнесмен на Италия през 60-те години - Джани Аниели, продуцентът - Джиневра Елкан. В розово яке е заснета дъщерята на Катрин Деньов и Марчело Мастрояни - Киара.

 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser