Преминете към основното съдържание

Новата марка на Ким Кардашиян ѝ донесе два милиона долара още в първите минути

Звездата пусна своята марка за бельо Skims на 10 септември
© Skims

Ким Кардашиян публикува снимка в своя Instagram, чрез която съобщи за почти пълната разпродажба на дебютната колекция на марката ѝ за бельо Skims. Продажбите на марката започнаха едва преди ден.

„Ако продуктът на Skims, от който се нуждаете, е разпродаден, отидете в акаунта на марката в Instagram и посетете сайта, за да се регистрирате за известия за асортимента! Екипът ни работи извънредно, за да възобнови продажбите възможно най-скоро и целта ми е да развиваме бизнеса си до такава степен, че бельото ни да е достъпно за всички и винаги“, написа Ким.


КИМ КАРДАШЯН ЗАМЕНИ ЛЮБИМИТЕ СИ КОЖЕНИ ПАЛТА С КОПИЯ ОТ ИЗКУСТВЕНА КОЖА


Според TMZ вълнението около пускането на Skims е било толкова високо, че първите няколко минути от продажбите на марката донесоха на Кардашиян два милиона долара, въпреки че в асортимента му няма стоки на стойност над 100 долара.

Освен това сайтът на марката не се справи с огромния поток от посетители и спря работа за известно време, което забави началото на продажбите с един час.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser