Преминете към основното съдържание

Нови спортове за ново тяло: HANDSTAND

Една от най-актуалните дисциплини във фитнес залат и извън нея, развива коремната мускулатура и тренира баланса
© iStock

Handstand, или казано на български – стойка на ръце, е новият хит във фитнес тренировките. И има защо.

Ако някога сте се опитвали да се изправите върху ръцете си, заставайки с главата надолу, знаете, че се изискват много мускули, техника и контрол върху цялото тяло (дори когато имате стена зад гърба си).

Характерно за тренировките

Ако сте абсолютно начинаещи, ще започнете с подготвителни упражнения, чиято цел е да изградят добра основа за безопасното усвояване на стойката на ръце.

© iStock

Следват прогресии, които ще ви увлекат в изпълнението на производните от Handstand гиманстически упражнения – със стена, без стена, изправяне на лакти, със захващане върху паралетки и т.н.

Основно натоварване

Умението да застанете на ръце развива здрава коремна мускулатура, силни рамене и китки и тренира баланса, гъвкавостта и контрола на тялото. От полза е и да обръщаме перспективата от време на време и да поглеждаме на света с главата надолу, както се шегуват трениращите.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser