Преминете към основното съдържание

Новите модни икони – актьорите от „Stranger Things“

На 4 юли Netflix официално пусна новия трети сезон на нашумелия сериал
© netflix

Изминаха три години от стартирането на свръхуспешната поредица, като през това време наблюдавахме не само как се развиват актьорите, но и как печелят доверието на модната индустрия.

В последната една година те сключиха важни договори с различни марки, на червения килим носят дрехи от висшата мода и участват в рекламните кампании на едни от най-популярните брандове в света.

© Calvin Klein

МИЛИ БОБИ БРАУН

Може да не знаете имената на четирите момчета от сериала, но името на Мили Боби Браун бързо се запомни и влезе в списъка на най-важните звезди на Холивуд. Още от първия сезон на „Stranger Things“ младата актриса се превърна в суперзвезда и получи цял куп модни договори. В началото на 2017 г., на 12-годишна възраст, Мили се снима в лукбука на Calvin Klein by Appointment – кутюрната модна линия на марката, създадена от Раф Симънс. В следващите две години я видяхме облечена в Calvin Klein на червения килим на наградите EMMY. Малко по-късно тя подписа договор със световноизвестната модна агенция IMG. След десетки корици за списания ѝ предложиха договор с марката Moncler. Но тя не се спря до там! Само на 15-годишна възраст, Мили се е превърнала в любимка на Rodarte, Louis Vuitton, Givenchy и много други.

ФИН УОЛФАРД

Сред младите актьори, участващи в шоуто, е 16-годишният канадец Фин Уолфард, който въпреки възрастта си има най-ярката филмография. На големия екран Фин играе ролята на Ричи в новите филми по историята на Стивън Кинг „То“, а скоро ще излезе и дългоочакваният „Щиглецът“, в който Уолфард играе Борис. Следващият му ангажимент ще е в новите „Ловци на духове“. Нищо чудно, че модните къщи вече обръщат внимание на многообещаващия актьор. В рамките на две години Фин е виждан многократно в костюми на Prada, а тази пролет Saint Laurent взе тийнейджъра под своето крило.

© getty

НОА ШНАП

На 12-годишна възраст Ноа вече се разхождаше в двуреди сака на Balmain Kids и в кадифени слипъри на Giuseppe Zanotti, но този етап приключи. От миналата година актьорът е във все още нелегализирана с рекламен договор връзка с марката Fendi. Както повечето модни къщи с история, италианската марка също се опитва да достигне до поколение Z.

© Miu Miu

САДИ СИНК

Модното портфолио на родената в Тексас млада звезда отдавна е засенчило работата ѝ в киното. На 17-годишна възраст Сади взима участие в шоута на Undercover и Miu Miu, в няколко рекламни кампании на Kate Spade, дори работи върху колекция на Pull&Bear. Тя е неофициалният посланик на Hiraeth и често разрежда блестящите визии на Chanel и Prada с рокли от веганска марка, основана от друга актриса – Руни Мара.

© prada

НАТАЛИЯ ДАЙЪР

22-годишната Дайър, със своите деликатни, почти кукленски черти, е добре дошла на първите редове на ревютата на Dior, Salvatore Ferragamo и Coach. Въпреки това истински бизнес отношения тя завързва от дете с друга марка. Преди няколко години родената в Нашвил актриса играе заедно с Илайджа Ууд в един от добре познатите късометражни филми на Prada.

ЧАРЛИ ХИЙТЪН

Мрачният чар на британеца, който според феновете е сходен с този на младия Ди Каприо и на Хари Стайлс, е вкусна хапка за модните марки. Още по-привлекателна за тях е аферата на актьора с Наталия Дайър, която продължава от поне три години. Марки като Dior оценяват възможността да облекат едновременно две знаменитости. И все пак можем да зебележим Хийтън съвсем сам в свежата кампания на Loewe, заснет от знаменития Стивън Мейзел.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser